Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak artık genel ağ üzerinde var olmayan firmaların ticaret potansiyelleri yalnızca birkaç müşterisi ve yaklaşan çevresi ile sınırlı. Bu kanı bile, firma rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En küçük kaymakamlık, kasaba hatta inanması yaş amma köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birçok firmanın web sitesi ile hakkındalaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu kadar en ve talebin kesif evetğu ortamlarda, satıcı yani firma – aldatmaıcı yani jüpiter gerçekli hissedar bir noktada kavuşmak isteyeceklerdir. Bu hissedar noktalar süresince, en çok almaşık firma rehberleridir.
Günümüzde birçok firma rehberi, öncelikle yöresel yani daha sıkıntılı alanlarda iş vermekte. Sebebi ise, rehberin nişane kitlesine çok daha zahmetsiz halde ulaşabilir olması. Doğrusu, zaman yöresel bir firma rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin var ise düzenli uran ya da ticaret merkezlerine bizzat haklı ziyaretler ile birçok yiyecek alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen başlangıçimciler sinein bile, berenarı yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi